ما در شبکه های اجتماعی :

دستگاه آنالایزر کیفیت توان

 

معرفی آنالایزر کیفیت توان

کاربرد آنالایزر کیفیت توان

آنالایزر کیفیت توان دارای مراحل متعدد بررسی نقاط نصب، بررسی پارامترهای الکتریکی شبکه‌ای که لازم است توسط سیستم مورد تحلیل قرار گیرد، طراحی سیستم‌های مورد نیاز جهت نصب، تعیین مشخصات فنی اجزای سیستم، ساخت سیستم، نصب در مکان مورد نظر، تست و راه‌اندازی و کالیبره نمودن آن می‌باشد. آنالایزر کیفیت توان دارای قابلیت اندازه‌گیری کیفیت توان در شبکه مورد نظر با کلاس دقت A مطابق استاندارد IEC61000-4-30 می‌باشد که علاوه بر داشتن بالاترین کلاس دقت (A) دارای قابلیت‌های منحصر به فرد نسبت به سیستم‌های دیگر می‌باشند که در تحلیل و ریشه یابی مشکلات کیفیت توان به کارشناسان کمک شایانی می‌نماید.

آنالایزر کیفیت توان به منظور ریشه‌یابی و آنالیز مشکلات شبکه قدرت، صنایع و کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین نرم افزار کاربرپسند این سیستم دارای قابلیت گزارش‌دهی و پایش خودکار پارامترهای کیفیت توان می باشد. با تحلیل نتایج اندازه‌گیری‌ها توسط آنالایزر کیفیت توان می‌توان راهکارهای بهبود کیفیت توان درشبکه مورد نظر را ارائه نمود. این سیستم پس از طی 25 سال گذشته با دستگاه اندازه‌گیری هارمونیک و کنتور تکفاز و سه فاز، ساخت کنتور هارمونیکی(برق تهران)، دستگاه اندازه‌گیری هارمونیک و فلیکر(برق تهران)، دستگاه ثبت تعداد قطع و وصل کلید، به مرور با انجام فعالیت در بخش تحقیق و توسعه این شرکت ارتقا یافته و از حدود 10 سال پیش به یک سیستم با قابلیت بسیار بالا و قابل رقابت با سازندگان بزرگ دنیا تبدیل شده است. این امر هم از طریق تحقیق و توسعه شرکت و هم انتقال فناوری تحقق یافته است.

– دارا بودن نرخ نمونه‌برداری ولتاژ و جریان 5000 نمونه در هر سیکل

– تشخیص گذراهای ولتاژ با امکان نمونه‌برداری تا 31000 نمونه در هر سیکل و ثبت شکل موج 8 کانال بطور همزمان

– اندازه‌گیری پارامترهای کیفیت توان با کلاس دقت A مطابق استاندارد

– نمایش هارمونیک‌های ولتاژ و جریان در نرم‌افزار Real Time تا مرتبه 100 و ذخیره آن‌ها تا مرتبه 50 با کلاس دقت A مطابق استاندارد

– اندازه‌گیری زاویه هارمونیکی ولتاژ و جریان و تعیین جهت هارمونیک‌ها و پدیده‌های کوتاه مدت در شبکه

– قابلیت ثبت تغییرات سریع ولتاژ (RVC) مطابق استاندارد

– دارا بودن نرم‌افزار تحلیل کیفیت توان کاربر پسند با قابلیت‌های تحلیل و ریشه‌یابی بسیار قوی

پاورآنالایزر

دستگاه آنالایزر کیفیت توان UNIPOWER سوئد مدل UP2210

دستگاه آنالایزر کیفیت توان

پاورآنالایزر

دستگاه آنالایزر کیفیت توان UNIPOWER سوئد مدل Unilyzer 900
دستگاه آنالایزر کیفیت توان

پاورآنالایزر

دستگاه آنالایزر کیفیت توان UNIPOWER سوئد مدل Unilyzer 902
دستگاه آنالایزر کیفیت توان